سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه UV آب چیست؟

? دستگاه UV توجه داشته باشید در مورد:
دستگاه ضد عفونی کننده اشعه ماورا بنفش قادر به حذف آلودگی های فیزیکی نیست.
برخلاف مولد ازن (روش دیگر ضدعفونی آب) ، دستگاه UV استریل اثری در آب باقی نمی گذارد ، بنابراین پس از تصفیه آب با دستگاه UV ، اگر آلودگی به آب اضافه شود ، آلودگی در آب باقی می ماند.
برخلاف روش کلرزنی ، ضد عفونی کننده UV هیچگونه محصول جانبی مضر در آب باقی نمی گذارد.
قیمت دستگاه ماورا بنفش با توجه به میزان شار ورودی که غالباً با واحد gpm و متر مکعب در ساعت اندازه گیری می شود ، متفاوت است و از 2،000،000 تومان تا 50،000،000 تومان متغیر است.
دستگاه UV شامل تجهیزاتی مانند کوارتز ، لامپ UV و ترانسفورماتور یا مبدل است.
طول عمر لامپ UV از حدود 7000 تا 10000 ساعت است.
دستگاه UV با توجه به طول موج UVA ، UVB و UVC با توجه به طول موج UVA که به ترتیب دارای طول موج کم تا زیاد است ، به سه دسته تقسیم می شود. لازم به ذکر است که هرچه طول موج کمتر باشد ، خاصیت ضد میکروبی نیز بیشتر خواهد بود.

?
در واقع ، اساس نفوذ اشعه ماورا بنفش به دیواره های سلول نفوذ می کند ، و باعث تخریب و عدم تکثیر آنها می شود. از مزایای اصلی دستگاه ضد عفونی کننده اشعه ماورا بنفش این است که هیچ اثر مضر بر محیط ندارد. همچنین ، ضد عفونی فوری آب با اشعه ماورا بنفش میکروارگانیسم های بیماریزا را تا 100 s از بین می برد.
هزینه عملکرد و عملکرد دستگاه UV نسبت به سایر سیستم های ضد عفونی کننده مانند کلرزنی و ازن کمتر است.

مزایای سیستم های ضد عفونی UV:
حذف باکتری ها و ویروس ها تا 99.9?
پاکسازی بهداشتی ، ساده و مثر
تعویض سریع و آسان لامپ های UV
پوسته های فولادی 304 و 316
از مواد شیمیایی استفاده نکنید
بدون تغییر در خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آب
در مسیر خط لوله آب نصب شده است
نصب آسان

?
دستگاه آب اشعه ماورا بنفش دستگاه آب اشعه ماورا بنفش:
اساس سیستم ضد عفونی آب یا دستگاه اشعه ماورا بنفش آب اشعه ماوراrav بنفش است ، همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است ، گسترش طیف تابش با امواج رادیویی ، سپس اشعه مادون قرمز ، سپس امواج مرئی و اشعه ماوراio بنفش آغاز می شود. نور ماوراlet بنفش با طول موج بالاتر از UVA شروع می شود و به UVC می رسد. تابش لامپ UVC قدرت بسیار بالایی برای از بین بردن میکروب های کلی فرم دارد.

?
مشاوره برای حفظ و افزایش کارایی دستگاه آب اشعه ماورا بنفش:
به دلیل الکترونیکی بودن دستگاه ضد عفونی کننده آب ، قبل از سیستم UV باید از محافظ الکترونیکی استفاده شود تا نوسانات برق را کاهش دهد.
هنگام نصب لامپ UV ، از تمیز بودن لوله شیشه ای یا لامپ UV کوارتز اطمینان حاصل کنید. زیرا کدورت باعث کاهش کارایی دستگاه می شود.
بعد از یک سال ، لامپ ماورا UV بنفش را تعویض کنید ، زیرا با گذشت زمان ، لامپ و کوارتز دستگاه کم نور می شود و این باعث کاهش کارایی دستگاه می شود.
نصب فیلتر میکرون قبل از سیستم آب اشعه ماورا بنفش کدورت آب خام را برطرف می کند و کارایی بالای دستگاه را از بین می برد.

?