سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب شیرین کن صنعتی تصفیه آب

. دستگاه فوق دارای بهترین فیلتر قلیایی است. آب قلیایی هیدروژن تولید می کند و احتمال اکسیداسیون و کاهش را کاهش می دهد. مطالعات اخیر نشان داده است که نوشیدن آب قلیایی باعث سلامت پوست و مو می شود ، عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد ، بدن را آبرسانی می کند (سلول های بدن را آبرسانی می کند) ، سموم بدن را دفع می کند ، وزن را کاهش می دهد و قند خون را در بیماران دیابتی کاهش می دهد. خواهد بود. دستگاه فوق شامل غشای آمریکایی است که یک مخزن جداگانه ضد باکتری است که یکی از بهترین و مطمئن ترین دستگاههای موجود در بازار است.

?
بستن
نقطه قدرت

    نمک زدایی (آب شیرین)
    دارای مخزن مجزا از پلی پروپیلن است
    یخچال ساید بای ساید

بررسی تخصصی
اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید ، تهیه دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین اقداماتی است که می توانید برای حفظ سلامتی انجام دهید. آب شهری حاوی نمک و کلر است. این نمک ها سلامت انسان را به خطر می اندازند. این آسیب ها نه تنها قابل مشاهده هستند ، بلکه فقط با آزمایش قابل تشخیص هستند. دستگاه تصفیه آب به راحتی قابل نصب و استفاده است. اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب هستید ، تصفیه آب خانگی RO-S151 AquaSpring یکی از گزینه های شماست. در زیر ، با این الگو بیشتر آشنا خواهیم شد.
مقدمه مقدماتی
دستگاه تصفیه آب خانگی AQUA SPRING مارک اصلی RO - S151 با روش اسمز معکوس کار می کند. این مدل به فیلتر قلیایی ، فیلتر غشایی (FILMTEC) و فیلتر معدنی (نمک معدنی) مجهز است. دستگاه دارای یک مخزن 16 لیتری ضد باکتری ، یک قاب فلزی با پوشش الکترواستاتیک و یک پمپ 125 psi بسیار قدرتمند است. برای داشتن دوام بیشتر ، یک شاسی محکم برای این مدل در نظر گرفته شد. استفاده از این مواد از تماس با آب جلوگیری کرده و باعث زنگ زدگی یا خوردگی دستگاه می شود.
روند اسمز معکوس
اسمز معکوس یا نمک زدایی آب روشی برای جداسازی ناخالصی های مضر و میکروارگانیسم ها است. در این فرآیند ، آب از طریق لایه های مرکب غشا Tro تروجان با کمک پمپ فشار قوی عبور می کند. این لایه ها 99? از ناخالصی های محلول در آب ، میکروارگانیسم های مضر و نمک هایی مانند نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و غیره را جذب می کنند و توسط یک سیستم چشمک زن خودکار آنها را به سمت فاضلاب هدایت می کنند. سرانجام ، آب خالص اجازه عبور و ورود به مخزن را دارد ، سپس در مرحله نهایی ، برخی از نمک های مورد نیاز بدن به آب اضافه می شوند.
تصفیه در 7 مرحله
ویژگی این مدل استفاده از 7 فیلتر است. آب برای تصفیه از این 7 فیلتر عبور می کند ، به همین دلیل این مدل در 7 مرحله است. در این بخش ، ما قصد داریم مراحل را از ابتدا بررسی کنیم. در مرحله اول ، آب از فیلتر پلی پروپیلن عبور می کند. این فیلتر ذرات معلق ، رسوبات ریز و زنگ زدگی را از آب پاک می کند. پس از آن نوبت به نامزد دوم رسید. این مرحله به UDF معروف است. فیلتر استفاده شده در این مرحله از پوسته نارگیل ساخته شده و برای از بین بردن کلر ، اسیدهای چرب ، سموم دفع آفات و ... استفاده می شود. مرحله سوم یا CTO نوعی مکمل فازهای 1 و 2 است. در این مرحله تری متان و ذرات کربن ساطع شده از مرحله دوم از بین می روند تا در مرحله بعدی غشاها آسیب نبینند. مرحله چهارم یا قلب ارگان ، مرحله غشایی است. این فیلتر مسئول کلیه فناوری های اسمز معکوس است. تمام نمک ها و فلزات سنگین مانند نیترات ها ، نیتریت ها ، آرسنیک و غیره در این مرحله از بین می روند. در این قسمت کلیه نمک های سرطان زا از آب آشامیدنی جدا می شوند. مرحله 5 یا POST CARBON همچنین به فیلتر پوست نارگیل مجهز است که در نهایت به بهبود طعم ، عطر و طعم آب کمک می کند. مرحله ششم عبور آب از فیلتر فلزی است. این فیلتر از مواد معدنی ساخته شده و کلسیم ، پتاسیم ، سدیم و روی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند. در آخرین مرحله ، pH تنظیم شده و خواص اسیدی آن از بین می رود.
فاز 7 اهم چیست؟
استفاده از فیلتر قلیایی در دستگاه های تصفیه آب ضروری است. آب قلیایی هیدروژن تولید می کند و احتمال اکسیداسیون و کاهش را کاهش می دهد. این دستگاه از بهترین فیلتر قلیایی استفاده می کند. مطالعات اخیر نشان داده است که نوشیدن آب قلیایی باعث سلامت پوست و مو می شود ، عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد ، بدن را آبرسانی می کند (سلول های بدن را آبرسانی می کند) ، سموم پوست را از بین می برد و باعث کاهش وزن می شود.
چرا تصفیه آب چشمه Aqua؟
دستگاه فوق شامل فیلترها و غذای وگان است و کلیه استانداردهای بین المللی از جمله کیفیت آب ، FDA ، ISO ، NSF ، CE و شاخص های کیفیت محصول و بهداشت اروپا را بدست آورده است. دستگاه تصفیه آب خانگی AquaSpring RO-S151 نمک ها ، باکتری ها و کلر را از آب خارج می کند و در نتیجه آب آشامیدنی کاملاً تصفیه می شود. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خانگی یکی از بهترین روش های تصفیه آب است. تصفیه آب به طور کلی به تصفیه آب از انواع نمکهای اضافی مضر برای انسان اشاره دارد. تصفیه آب آشامیدنی نه تنها بر ظاهر و طعم آب بلکه بر سلامت نیز تأثیر می گذارد

?