سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرشر وسل

  طول محصولات عمده برای تصفیه ها با توجه به حداکثر تعداد فیلم هایی(ممبران ها) که در آنها قرار داده شده است به شرح زیر تقسیم می شوند:
(فشار و غشای تک سلولی)

(فشار و غشای دوسلولی)

(فشار و غشای سه سلولی)

(فشار و غشای چهار سلولی)

فشار و غشای پنج سلولی(فشار پنج عنصر)

(فشار و غشای شش سلولی)

(فشار و غشای هفت سلولی)

 

مخزن تحت فشار محفظه ای است که غشاهای دستگاه های صنعتی در آن قرار می گیرد. با توجه به اینکه بوستر پمپ سری RO قبل از مخزن تحت فشار است ، فشار آب ورودی به داخل مخزن تحت فشار بسیار زیاد است.

مخازن تحت فشار فشارهای مختلفی دارند که می توان آنها را با توجه به نوع استفاده در دسته های زیر طبقه بندی کرد:

- دستگاه های فیلتراسیون نانو (50-150 psi)

- دستگاه های آب اسمز معکوس - آب نمک (300-600 psi)

دستگاه های آب اسمز معکوس - آب دریا (1000-1500 psi)

طول مخزن تحت فشار نیز از طول غشاهای تک عنصر شروع می شود و در نهایت می توان تا هفت غشا را به طور سری در داخل آنها قرار داد.

معمولاً طراحی اتصالات ورودی و خروجی فشار بالا به صورت درگاه جانبی و درگاه انتهایی است که به طور کلی نسبت به مدل درگاه کناری ترجیح داده می شود. دلیل این امر سهولت نصب و باز شدن لوله ها هنگام ورود یا خارج نمودن غشا از مخزن تحت فشار است.

در این صفحه انواع مخازن تحت فشار را مشاهده می کنید و ضمن مطالعه مشخصات فنی و مقایسه آنها با یکدیگر ، فیلتر مناسب را انتخاب و خریداری می کنید.

پرشروسل  

پرشر وسل چیست؟

لایه غشایی یا ژاکت غشایی محفظه ای ساخته شده از SS یا فایبرگلاس است که وظیفه نگهداری غشاهای دستگاه RO را بر عهده دارد.

کلیدهای فشار صنعتی در اندازه های 4 اینچ و 8 اینچ در دسترس هستند و بسته به ورودی آب در دو کلاس خروجی کناری و درگاه انتهایی تقسیم می شوند و می توانند فشارهای 1200 psi را تحمل کنند.

مخازن تحت فشار بر اساس تحمل فشار به دو دسته کلی تقسیم می شوند: بیرکش و فشار آب دریا.

 

شرایط ورودی و خروجی آب فشار بالا ، محصولات فشار بالا و طراحان تصفیه

سلول تحت فشار را می توان از نظر ورود مایعات به دو گروه تقسیم کرد

پورت جانبی -

بندر Wessel و بندر انتهایی -

شرح فنی ابزارهای تصفیه برای پالایش طراحان

حداقل فشار کاری فشار بالا تولید شده توسط طراحان تصفیه 75 psi و حداکثر 1500 psi است. حداقل تحمل برای دمای بالا تولید شده توسط تصفیه خانه ها 20 درجه فارنهایت است که معادل 6 درجه سانتیگراد است و حداکثر 190 درجه فارنهایت است که برابر با 87 درجه سانتیگراد است. مخازن تحت فشار می توانند دارای استاندارد ASME - بخش X ، CE ، NSF-61 ، ISO 9001-2008 باشند. محدوده تحمل فشار 3 تا 10 ثانیه است.

وسل 4 اینچ پرشر 

قطر کامل:
فشار و سلول از نظر اندازه قطر داخلی در سه اندازه ساخته شده است -

فشار واشر 4 اینچی: برای دیافراگم های 4 اینچی

فشار کشتی 8 اینچ: برای 8 اینچ دیافراگم

 
مخازن تحت فشار دارای محفظه غشایی هستند و مخازن تحت فشار به طور گسترده ای در صنایع نمک زدایی ، اسمز معکوس ، نانو فیلتراسیون و اولترافیلتراسیون استفاده می شوند.
تفاوت بین پوسته ها در مواد پوسته ، ورودی و خروجی تغذیه ، دامنه جریان فشار ، دامنه عملکرد دما ، محدوده pH و اندازه های مختلف پورت های ورودی و خروجی نهفته است.
شرکت عمران سازان محاب وارد کننده دستگاه های کدلاین و ویتک است. تمام سلولهای فشار قوی دارای یک سطح داخلی صاف برای آب بندی بهتر غشا و سهولت حرکت در داخل رگ ، پوسته اپوکسی تقویت شده با فایبرگلاس ، ورودیهای خوراک انتهایی (ورودی سمت) ، اندازه های مختلف ورودی و خروجی برای آب تصفیه شده ، خوراک و زهکشی و دارای گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی